Damlacaa tabiki edebilirsin ne demek :)
Güzellik paylaştıkça güzel.
Bi iş arkadaşım vardı.
Saçlarına bayılıordm. Kız bide koyu kahveden küllü sarıya döndü bi anda.
Ve kendi yapmştı.
Bense senelerdir sarıyım. Küllü olsun die saçma sapan denemediğim şey kalmamış. Kuaförlerde yapamıor.illa bi dorelik veya bi ombre hali oluo saçı yakıo falan ondanda mağdurum çok.
Neyse kıza sordm, nası yapıosn die. İnanırmısın beni geçiştirdi. Laf kalabalığına getirdi ve anlatmadı. Üzüldüm bi yandanda kızdım.
Ben hemen herşeyi biri sorsa beğense hemen anlatırım faydalansın die. O onun tipi ben benim tipim nihayetinde. Neyse bu arkadaş bi gün ağzından bu nevacolor yoğun mavi boyayı sarıya kattığını kaçırdı. Assdbshaha keko 😂😂😂 bende zaten sormamıştm ondan hiç duymazdan geldim😂 derken onun saçlarından daha güzel oldu saçlarm. O meslek sırrı gibi sakladığıyla kaldı.
demem o ki, anlatırım yani nolcak. sen moralini bozma. Kuaförede gitme. 2 ayda özüne dönersn. Ha aslında 2 gündede yaparsın tüm işlemleri ama yazık saçların yıpranmasın die 2.ay dip boyanı bekle diorm.🥰