3 Şubat sabah 6 da kasılmalar sebebiyle uykudan uyandım duşa girdim hemen hissettim geliyor dedim duştan Çıkar çıkmaz tatlı tatlı sancılar başladı eşimi uyandırdım 8:47 de hastaneye giriş yaptık nst de düzenli sancı çıkımca hemen alttan baktılar oda ne 6 cm açılman var dediler ben şok nasıl bu kadar erken bu kadar açıklık dedim hastane yatış işlemleri derken saaat 10 buldu doktorum geldi oda muayene etti 8 cm geçmiş dedi biraz daha bekle suyunu doğum sırasında patlatalım doğum kolay olsun dedi kabul ettim çünkü doktoruma güvendim ve yattığım yerden çektim sancımı yürümek gelmedi içimden 11 de doğumhaneye alındım suyum patlatıldı sonrasında azıcık ayaklarım titreyince korktum doktorum çataldan inmemi ve yere çömelip sancı gelince ıkınmamı söyledi sancı gelince ıkındım tuvaletimi yapma isteği gelince çatala kaldırıldım 3 defa ıkındım ve 11:21 de prensesimin sesini duydum doktorum şaşkın bende öyle kesi atılmadı sadece 1 dikişim var kızım gelirken azıcık yırtmış beni tek bir sorunumuz var memede uyuyup memede uyanmak istiyoruz 😂😍 görseniz kızlar o kadar güzel ki 😍 uyuttum şimdi babasının kucağında uyuyor bende kendi bakımlarımı yapıyorum doğuracağım güne kadar bisiklet sürüp yürümenin açılma da faydası olduğunu düşünüyorum sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz 🌺 happy mom serüveni benim için burada bitmiştir 🌺🤍 hepinize kolay doğumlar diliyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏♥️ İki Aslan Burcu kızımla da kendime şans diliyorum 😁🌺💋