Kızlar merhabalar. 9 temmuzda yani Bayramda adet olmam gerekiyordu olmadım . Bayramın Son günü leke şekilde adet oldum .ped flanda kullanmadım . Bu zamana kadar kehverengi şekilde bazen açık renk kan geldi Test yaptım çıkmadı. Başına öyle bişey gelen oldumu . Yerleşme kanaması değildir sanırım duş aldıktan sonra sıcak suda azda olsa kanama oluyor peçeteye geliyor hep pazartesi doktoraa gidicem
nasipse hiç bı belirti yok adet düzensizliğim var bat 18 uygulamaya goree