Doktorlar sanırım doğumdan sonra da ıcilmesını ıstıyorlar bence az daha dayan doktoruna sormadan bırakma belkı değerin dusuktur cunku doğum dan sonra düşüyormuş sanırım ona hazırlık yapıyoruz aslında bu ılaclarla bak aklıma geldı bırını ıcmemıstım onu da içeyım 😂😂😂