Merhaba güzel anne adayları, ayın 2sinde doktor randevum vardı 34+2 haftalık hamileyim, doktor kontrolünde bebeğim basının 35+3 olduğunu, bacak boyunun ise kısa olup 33 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi doktorumuz, ikili tarama testim, Detaylı ultrasonumda herhangi bi sorun görülmedi çok şükür, böyle bi durum basına gelen var mı ? Bi sorun teşkil eder mi ?