Merhaba forum anneleri ben gebeliğimin en başından beri megapark hastanesine gidiyorum. Son kontrolde doğum ücretlerini sorduk ve biraz fazla geldi bize normal doğum:6.000 sezaryen:5.500 gibi bir fiyat dediler güncel hali de olmadığı söylendi. Gidebileceğimiz hangi hastane var uygun fiyatlı olan acaba ?