soilsmell benimde ilk haftalarımda oluk oluk kanamam oldu ultrasonda bakıldığında hiç bir problem gözükmüyordu , eşimle bende de kan uyuşmazlığı var ve doktorum tedbir amaçlı vuralım dedi vuruldum , şuan 25+2 yim 28 de yine vurulacağım korkma yani doktorun öneriyorsa vurul bence