3cocukannesi19 ben ilk 3 ay içtim bağışıklık sistemimi düşürmemem gerekiyordu çok iyi toparladım. Bebeğimin gelişimi de önde gidiyor. 2 yemek kaşığı biraz sulandırıp içiyordum. Aç karna içemiyorsanız eğer demirini kırmayacak şekilde ara öğüne atın. Çay yoğurt bu gibi şeylerden 2 saat uzak durun. 3 Aydan sonra bıraktım çok kilo aldırıyor ve şekerden dolayı. Aklınızda olsun 😉