Melike2507_ Kızlar 6+6 haftalık hamileyim iki defa doktor kontrolüne gittim her ikisinde de vajinal muayene yaptı henüz kalp atışlarını duymadım normal bir şey mi bu durumu yaşayan var mı? Kafam çok karışık yardımcı olursanız çok sevinirim .
Anonymousmom Melike2507_ Ben 6.haftada duydum ikinci gebeliğimde ilkinde duyulmadı bazen bebeklerde geç duyulabilir İÇİNİ rahat olsun
strawbery Melike2507_ canim olabilir 7 haftadan sonra duyanlarda oluyor bekle biraz 4 5 gun sonra tekrar git
Melike2507_ strawbery çok teşekkür ederim ilk gebeliğim gerçekten çok tedirgindim içimi rahatlattınız ❤️