gulsahh1998 her iki doğum şeklindeydi aşırı korkuyordum kendi isteğim iyi sezeryan oldum hamileliğimin son 1 ayı zehir oldu hep ağladım canım çok çok tatlı ben genel anestezi istedim doktorum spinale zorladı beni kabul ettim iyiki etmişim allahım nasıl güzel duygu nasıl güzel an sonrası zaten 5-6 saat bişey hissetmiyorsunuz ilk kalkış anlatıldıgı kadar zor değil hep boşuna korkmuşum yani çok kolay geçti şükür 4. Gün kendimi iyi hissettim 10. Gün hiç bişeyim kalmadı 🥰 tavsiyem bişeyler yiyebilirsiniz dediklerinde ilk üzüm hoşafı 1 lt kadar içtim ben gazım hemen çıktı sonra bol bol sert kahve bende baş ağrısı olmadı 3 lt su bunları yapansan anesteziyi kolay atlatırsın 🥰 ve sakın kendini üzme hamileliğinin son günlerinin tadını çıkar çok çok güzel