Merhabalar bugün kontrole gittim ve bebegimin kesesinin büyük olmasına ragmen kalp atısını duyamadık doktor alttan kontrol ettiğinde cok az duyduk cok sükür gec dollendiği için duyamamıs olma ihtimalimiz oldugunu söyledi ama yat dinlen hiçbir iş yapma dedi her ihtimale karsı gec döllenme oldugu için tam tarihide bilemiyoruz ama doktorum bes hafta bes günlük olarak not aldı iki hafta sonra tekrar gidicem umarım bu sefer net duyarız boyle bişey basına gelmiş olan varmı