Burcu7260 Kızlar 16 haftalık olduk ikili tarama testi yaptıramamıştım bir türlü randevu bulamadığım için sizce 3 lü testi yaptırsam mı
Cntkn Bence yaptırmalısınız. Evet herşey Allah’tan ama anne karnında iken müdahalede edilip düzeltilen şeyler var. Bilmek herzaman bilmekten iyidir. Hem hiçbir şey çıkmayıp içiniz rahat eder .