Htc123yy fulybeyaz şampuan dalin pişik kremi popolin aldım,biz bunlarla büyüdük bildiğim şeyleri kullanmayı tercih ediyorum,yetersiz gelirse yada farklı bi durum olursa ozaman sudo krem almayı düşünüyorum
Deletedmom_7 fulybeyaz mustela aldım zam gelmiş ama 🥺 Kararınızı verin çok beklemeden alın sürekli zam geliyor 😬
zeytinkiz fulybeyaz 10 ay 22 günlük kızım. Dogdugundan beri Johnsons baby kullanıyorum asla sorun olmadı konak kuruluk alerji VS yasamadık. Pişik Kremi Sudocrem kullanıyorum. Hiç pişik olmadı 😇🧿
Ebbruc M-eng95 şampuan mustela alcam onda kararlıyım ama şu pişik kremi işine karar veremedim herkes bişey söylüyo
Evhamlianne92 Ebbruc mustelayi bende dusundum kiz kardesim asla onermedi 2.5 yasinda cocugu dogdugunda her seyi musteladan aldi sonra her banyoda aglayinca kendinde denedi meger sampuani goz yakiyormus.
Ebbruc M-eng95 bepanthol evet çok iyi diyolar ama eczacı arkadaşım var oda hamile hiç satmıyoruz diyo hep mustela alınıyomuş. Kuzenimin 2 çocuğu var biri 3 aylık oda bepanthol kullanıyo çok kararsızım bende
Aylinbzky34 Şampuan uni krem olarak doğal zeytinyağını yakıp soğutup o şekilde kullanmayı düşünüyorum
tazeanneveminigi Ebbruc bunların hepsi popüler kültür. İçeriğine bakarsanız vazgeçmek olası bir durum. 😊
Evhamlianne92 fulybeyaz ben sampuan ve diger bakim urunlerini penaten aldim, pisik icin sudocrem ama desitin diye de bir pisik kremi varmis cok oneriliyor ondan da alicam
Ebbruc Evhamlianne92 Çok hafif yakıyomuş evet ama sebamed falan daha çok yakıyomuş temiz içerikli olarak. Mecburen gözlerine çok şampuan kaçırmamaya çalışcam
Evhamlianne92 Ebbruc iste penaten aldim o yuzden kuzenim kullaniyordu tavsiye etti, Alman markasi goz yakmiyor dedi esimin ustunde denemeyi dusunuyorum 😂
Ebbruc tazeanneveminigi valla şampuan az önce mustela aldım 4 tane. 1 yıl idare eder bizi, kuzenime güvenerek aldım. Pişik kremi de sudocremde karar kıldım gibi eczaneden fiyat alcam almak için bide beklicem biraz son kullanma tarihi olayından dolayı. Ya tabi biz marka delisiyiz çocuk olunca popüler şeyler daha iyiymiş gibi geliyo bize 😂
Ebbruc Evhamlianne92 eşinin üzerinde mi 😂 iyi bir denek bulmuşsun kendine, ya ben şu kafa bariyerlerinden bile almayı düşünüyorum yüzüne su gelmesin diye
Evhamlianne92 Ebbruc var var bende aldim bebek banyo sapkasi ama yuzu icin degil de kulaga su kacmasin diye
Ebbruc Evhamlianne92 çok mantıklı, gelince olmadı bi kendimde denerim şampuanı , sonra bebemde kullanırım
Evhamlianne92 Ebbruc kocanda dene kiz yazik degil mi gozlerine 😂 ama penaten’a sans ver derim. Mustela baya islevsiz. Pisik kremi faln rezil, ben pisik icin sudocrem aldim bir de desitin diye bir krem var onerdiler onu alicam
Ebbruc Evhamlianne92 sadece şampuanını aldım zaten mustelanın, benim yeğenimde de işe yaramadı pişik kremi. Sudocrem almak istiyorum da trendyolda ucuza var ama emin olamıyorum