benguuusk Kahverengi, kırmızı sümüksü akıntı geldi devam ediyor gelmeye ne yapmam lazım 34+3 haftalığız bilen yazsın
Denizovski benguuusk Kanamam ve sancım vardı hastaneye gittim 1 cm açılma vardı. Nst de sancı çıktı hemen yatış yapıldı. 4 gün boyunca Nidicard ilaç verdiler. Çok şükür doğum yapmadım. Plasenta previa denildi kanamam ondanmış. Her ihtimali düşünmek lazım hastaneye bir gidin mutlaka.
Mrv135 benguuusk Hastanedesiniz sanırım hala. Bol bol yatıp dinlenin, dua edin, iyi düşünün iyi olsun inşallah 37-38 e kadar bekler bebiş içinizi ferah tutun..
Ceremua benguuusk hiç korkma bol bol Araf suresi 54. Ayeti oku 🙏 Hz.Meryem in duası oluyor şifa versin hepimize inşallah