Aslına bakarsanız ana rahmine düşer düşmez bebeğin alacağı kilo, boyu vs zaten belirleniyormuş. Aşırı kilo alırsanız illa bebekte ayıp olmasın diye alacaktır ama tamamen genlerimizle ilgili bir durum. Tabi bazen farkli anormalliklerden dolayı zayıf kalabiliyor bebekler ama anne ve babanın kilosu normalse tombik bir bebiş beklemeyin. Bana da en fazla 3000 kg olacağını söyledi doktor ki her gün muz ve kaşar peyniri tüketirim. Önemli olan sağlıklı doğmaları umarım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebişleri🌸