Ben de 30. Haftada geçirdim. Doktorumun onerisiyle redoxson c vitamini kullandım günde bir kez
Ihlamur içtim
Meyve yedim
Bide öksürük için viks kullandım ayaklarımın altına sürdüm yatmadan önce çorap giydim çok iyi geldi. Bı zararı yok doktoruma sormuştum