Lilosum 100 de 100 kız dedi doktor alışveriş yapabilirsiniz dedi 🙈 Herkes erkek demişti burda değişir mi bilmem biz alışverişe başlıyoruz doktor cok emin konustu❤️😂
M-eng95 Lilosum bu sene ilk defa kız duydum ya herkesin erkek 😂 çok sevindim senin adına canım benim iyi alışverişler ❤️❤️ Sağlıkla gelsin güzel kızın
seymaanurr Yaaa hayırlısı olsun inşallah dün de bana %100 kız dediler sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bende 17+4 te öğrendim 😂
M-eng95 mavininhertonuu vay arkadaş :)) kendimde dahil bir sürü erkek duydum ilk kız duyduğum sensin 😂 Canım sağlıkla gelsinler inşallahhhh 🌸 Kıyafet bakarken bi şöyle kız reyonuna gözüm gidiyor da tövbe diyorum ne güzelll sen çok eğlenirsin alışverişte 🙊
mavininhertonuu M-eng95 Öyle diyo herkes, seçenek çok olunca da zor bence, ben diyodum ki pembe giydirmem o ne öyle cinsiyetçi falan diye herşeyi pembe beğeniyorum 🤦🏻♀️ daha tatlı 😅
M-eng95 mavininhertonuu ahahaha ya ama önümüze de o modeller geliyor biz napalım 🤷🏻♀️Tasarımcıların biraz değiştirmesi lazımmm 🙊
tazecikannee Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ama sanki biraz daha erken 2 3 hafta tekrar baktırın tam emin olun 🌸