Tubbigg Kızlar 18 haftalık ikizlere hamileyim bel ağrım var ve karnımda bazen gerilme hissediyorum ağırlaşıyor Muş gibi hissediyorum karnımı normal mi sizce yaşayan var mı
Mrv_mlk Asla korkutmak istemem ama 27+6dan sesleniyorum o haftada gelen bel ağrısı artık gebelik sürecinde eşlik ediyor biz ikiz annelerine,gerilmede yorulunca oluyor bir de bebekler büyüdüğü için o haftalarda hissediyordum canım
Esnis Benim o haftalarda hiç birşeyim yoktu 30 dan sonra ağırlaşmaya başladım ağırlarım arttı 32+4 den sesleniyorum artık ağırlar dahada fena😩😩