Serife_ee canım benim de ilk hamileliğimdi benim kalça kemiğimde ödem ve kemiklerimdeki o ödemleri yerlerde ölü doku olduğunu için bende his kaybı ve şiddetli ağrı vardı bende her gittiğimde çamaşırımda az az ıslaklık oluyordu ama bazen klozete oturana kadar tutamıyordu kaçıyordu bende reflekslerim azaldı kasları kontrol edemiyorum diye düşünüyordum bende öyle anlatıldığı gibi su gibi birden gelen bi su gelmesi olmadı azar azar gelmiş doktorum da bebeğin eşiyle alakalı olabiliyor böyle durumlar demişti tamamen tesadüf kontrolde fark edildi öyle olunca hemen sezaryene aldılar, ihmal etme mutlaka ben idrar kaçırıyorum sanırken suyum geliyormuş kimse de bana doğumdan önce bu kadar erken suyumun gelebileceğini söylemedi, muhakkak doktoruna söyle ve git