busey_42 Kızlar çok kötü yanıyor ya duramıyorum acile gittim ağrı olursa parol iç dedi. Birde antibiyotik verdi ama gece yatmadan içmem lazımmış. Başka ne yapabilirim yardımcı olur musunuz nolur ya
Betuulsenn busey_42 Bol su ic, bir yerde okumustum maden suyu icmis günde 1 2 tane iyi gelmis. Bir de doktoruna sor mutlaka ama benim doktorum enfeksiyon da manrol saşe önermişti.
Nsrn1 busey_42 monurol vermiştir onu içtikten sonra 6 saat kadar idrara çıkmamanız için gece yatarken içilmesi öneriliyor. Bolca su için aynı sorunu yaşıyorum yanma ağrı vs yok ama sadece lökositim yüksek geldi o yüzden kültür de verdim inşallah üreme olmaz.
Bernabk Benim de enfeksiyon skntim var 4 5 kere monorol kullandım ama merak ettiğim dizinde otururken , yatakta uzanırken ya da yürürken rahimde ağrı oluyor mu ?