Bu ay çok hareketliydi gün içinde sürekli hissediyordum hatta hiç uyumuyormu diyordum birden bire dün kesildi hareketleri böyle çok oynarsam bastırırsam filan hareketini hissediyorum öyle kendiliğinden hareket etmiyor 24 saat oldu bu şekilde sizce kanala girme filan durumumu yoksa büyüyünce alanı kısıtlı o sebepten mi? hiç hareket etmiyor değil şükür yoksa çoktan hastameye koşardım ama çok azaldı bu durum sizce normalmi artık