EcemKr Yaseminsyn emla yerine jetex kullanın çok daha etkili ben hamileliğimde kullanıyorum sıfır acı 🙂
SunZ Emla piyasada ki en pahalı krem. Ben jetex kullandım muadili olarak ağda yaptırırken ve acısız geçirdim. Emlaya o kadar para verme bence 😊