Merhaba anne ve anne adayları.👋🏻 Dişim ağrıdığı için doktoruma ne önerirsiniz diye sordugumda agumentin içebilirsin dedi. Kadın doğumcum ve diş doktorum herhangi bi problem olmayacağını söyledi. Hamilelikte agumentin antibiyotik kullanan oldumu aceba ? Diş ağrısı için ? Veya başka bir ağrı için ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Doktorlarım sakınca görmemesine rağmen ben korktum.