Arkadaşlar bir kızım var bin şükür ikinciye hamileyim ona da 17haftalık dün gittim devlette doktorum kesin kız dedi ama öyle üstün kötü baktı sanki hani tabi kızım yiğidin mali meydana olur hesabı gösterirse bilemem 😁 ama toplasan 3 4 dakika hani cihazı sadece karnım da gezdirdi özele gidecem ama kafam karıştı ultrason kağıdi vermedi gerçi doktor Emin konuştu ama bir şikayetim yok çok şükür kız erkek de içime şüphe düştü 🙄 benim gibi yaşayan varmı