DilaraNefes benim de aşerme gibi değildi sadece diger seylerden tiksinirken bunları severek yedim :) asermeyi gecen gun tecrube ettim is yerinde. sinirden kendimi kaşıya kaşıya ağladım. biri ayıptır söylemesi mandalina yedi öyle güzel koktu ki dayanamadım gidip istedim ama kalmamıstı :(