Nskyhn ben de hastanede bi kızdan öğrendim tek kişilik çarşaf sarmış hastaneye gelince çıkarıyorum bir tek demişti ..ben de büyük bir tülbentle istediğim gibi kesi yerine denk getirmeden sıkarak bağladım hep 1 ay oldu baya düzleşti önüm ama benim eskiden de göbeğim yoktu dümdüzdü genetik faktörlerde etkili mi bilmiyorum 😀 tülbentten önce hamile gibiydim tülbent indirdi ağrın vs çok olmazsa sıkarak bağlarsın korseyle de desteklersin ben artık korseye geçeceğim bağlamak istemiyorum giy çıkar pratik olur diye