Merhabalar güzel insanlar,
Size birşey danışmak istiyorum. Bizim gittiğimiz hastanede 32.haftada bebeğin beyin gelişimi için yeniden detaylı ultrason istendi. Rutin bir uygulama olduğunu da belirttiler, korkmamamız için. Ama çevremde doğum yapan veya hamişliği devam eden hiç bir arkadaşım (başka hastanelerde doğum yapan) 32.hafta detaylıya girmediğini söyledi.
Sizlerde giren var mı? Merak ediyorum, benim hastanem mi pimpirikli yoksa azıcık para mı kazanmak için yapılıyor.