winterwitch Tugba__- doktor ışık üstüner doğumu medicanada yaptırıyo henüz doğurmadım ama herkes çok memnun kaldığını söyledi çevremde
hediyecell Tugba__- merhabalar ben Florya hastanesi Seçil hanıma gidiyorum avcılar da yan yolda. Doktor çok ilgili ve son zamanlarda gittiğim normal doğuma en pozitif bakan doktor
Gulcahan Beylikdüzü medilife hastanesini neden düşünmüyorsunuz bı sakınca şu yoksa ben medilife gidiyorum da doktorumdan da çok memnunum doğum ücretlerine o denli pahalı değil
ozgune Tugba__- yıldız eren çetin doktorun adı ancak ücreti bilmiyorum benim doğum sigortam karşılıyor çünkü.arayıp sorabilirsiniz isterseniz
teachervera Tugba__- Beylikdüzünde beykent hastanesnde. Perlavista avm nin orada. Muayenesi en son 280 idi
rabialtunkaya hediyecell yaa doktorumuz aynıymış normal doğuma pozitif baktığını bilmiyordum duyduğuma çok sevindim 😍 ben de çok memnunum hastane de sakin