lavanta35 aynı şeyi dişünüyorum şuan doğumum ekim başı ve sonu arasında olabilir ve kpss ekime gelirse tam doğuma gelirse giremicem hadi doğuma gelmedi karnım burnumda belki yarın doğuracakken gireceğim nasıl olacak daha geçenki sınavda bile bu halde çok ter döktüm Ekim-Kasım arası olursa yandım