Ormanmeyvelii İlk defa yaşıyorum kızlar hafif kaşındı. Sonra baktım tırnak ucu kadar sütlü kahve bir akıntı geldi. Şimdi bu süt mü yoksa farklı bir akıntı mı hafif de acımaya başladı göğüs kremini sürsem sıkıntı olur mu 34. Haftadayız.
Kleopatra- Ormanmeyvelii Bende de aynı durum var. Hamilelikte çok normalmiş ama doktorum elleme uyarı verme erken doğumu tetikler dedi o yüzden dikkat et :) 🌸
drmeri benim 26 27 haftalarda gelmeye başlamıştı. lütfen hic dokunmayın sıkmayın. doğumu tetikleyen durumlar bunlar çünkü. şuan kendiliginden gelmesi normal, siz müdahale etmeden.
Kleopatra- Zeynepyasa0 Şimdi şöyle bir durum var normal hafif el değmesi falan normal. Ama elle sıkmak süt geliyor mu acaba diye kontrol etmek falan zararlı çünkü ben merak edip edip bakmaya çalışıyordum doktorum kızdı sonra.