Bebitos ben neo yu aldım easyfold biraz daha ağırdı. Sadece kapanması farklı ve easyfold biraz daha geniş. Geri kalan özellikleri hemen hemen aynı zaten. Ben çok araştırdım gidip kaç araba denedim. Bu araba hem hafif hem kolay kapanıyo kocaman tekerleri yok tek başıma kolayca kapatıp taşıyabilirim, bana pratik geldi baya. Çok bi sıkıntı yaşayan duymamıştım şaşırdım yukarıda arkadaşın dediklerine 🤔