benimmdunyamm Evde hiç birşey kalmadi pazara gitmem lazım eşimde 7 de falan geliyor pazar o zamana toplanıyor pazartesi doğum var doktor o zamana kadar ağır iş yapma dedi sancım var sanırım ama gitmek zorundayım pazar arabasıyla gitsem birşey olur mu ki ya
uraz_ve_annesi- benimmdunyamm yavaş yavaş gitsen bir şey olmaz bence ama ağır kaldırma ona dikkat et Allah korusun nolur nolmaz birde yorulunca otur bir yere nefes nefese kalma
benimmdunyamm _edakrsu22 aslında mesafe 5 dk falan giderken değilde gelirken yorulur muyum bilemedim yanımda gidecek kimse de yok
Gulcahan benimmdunyamm dediğim gibi dinlene dinlene giderseniz birde güneşin tam tepede olduğu zaman gitmeyin güneşte bunaltiyor bende daha dün gittim 38+2 tek pazar arabası ile mecbur olduğum için
benimmdunyamm Soruyorumm yok canım mersindeyim adamlar yokuş var onun için 30 TL alıyor o yokuş için çağırdığın için bile laf söylüyor değil ki 1 dklik pazar için hiç gelmez
benimmdunyamm Gulcahan aynen canım şuan gitmicem zaten 5 gibi giderim o zaman biraz serinlik oliyot yavaş yavas gideyim napim doğum olacak evde birşey kalmadı
Soruyorumm benimmdunyamm mersindesin canım gitme brnce pazara marketten al riske atma cok sıcak oralar
benimmdunyamm Kleopatra- ayenn fazla birşey almiyayim araba ağır olmasın eksik olanları gene eşim alır sonra
Kleopatra- benimmdunyamm Bacım Mersin’de gide gide taşucuna mı gittin Allah seni 😂😂 Uzağım ben sanaa 🌸