Dilaraortacc1 Kızlar 35+3 deyim bütün vitaminlerim kan değerlerim vs gayet güzel ama 3 gündür aşırı aşırı halsizim berbat hissediyorum.yatsam yatamiyorum nasıl.gececek bu
Flyderndkk Dilaraortacc1 8+2 yim mutfağa gidip geldiğimde bile yoruluyorum. Havalarda aşırı sıcak etkiliyor
Edaaulutas Dilaraortacc1 tam uygulamaya girip halsizlik yasayanlara bakacaktim ki sizi gördüm 🙈 37+3 haftaligim ve kolumu kaldirasim gelmiyor tek ben değilmişim bu durumda olan😩😩
Kleopatra- Kız nasıl geçsin sona geliyorsun artık Allah yardımcın olsun :) Ben 30+5im şimdiden halim yok. Sağ saglim kucağına alırsın inşallah 🌸
Dilaraortacc1 Kleopatra- kabullenemiyorum resmen eşimde diyor artık dogurcan normal diye de afedersin salak gibiyim hiç bisey yapasım gelmiyor 😁
Dilaraortacc1 Flyderndkk gerçekten öyle 40 derece 2 3 haftadır gündüzleri hiçbir şekilde dışarı çıkmıyorum
Dilaraortacc1 Asilbaby seninki daha kötüymüş ben 3 gündür boyleyim otursam oturamiyom yatsam yatamiom cildircam
Dilaraortacc1 Edaaulutas kıyıya vurmuş balina gibi hissediyorum halinin üstünde öylece yatasım var 😂😂😂