ElizzMom üniversitede doğumuna kimin gireceğine bağlıymış 2,5 da olabilir 5500 de bende ona anlam veremiyorum üniversite hastanesi doğuma neden para alır banada 19 ağustosa gün verdiler bende dün çağsuda yapayim dedim 5 diye duymuştum ama 7 yi duyunca vazgeçtim çağsudada 12 ağustosa gün vermişlerdi