hemsreanne İki isim koymak istiyorum aklımda aden var ama başka uyabilecek isim önerisi yapar mısınız ? :)
hemsreanne hemsiree aden liya çok içime sinmişti ama dalga geçilir mi diye biraz çekindim o yüzden liya tek çok kısa geldi
ikikedi-birbebek Zümra Liya ( güzel ve iyi ahlakli demek ) veya Ecrin Liya ( Allah’ın hediyesi demek ) Bu ikisini yakışırdım 🌼