ilk haftadan itibaren gorumceme bu tani konulmuştu. 3.hamjleligi idi. 37ye sezaryen günü almıştı ama 34 te aniden doğum yaptı. bebek kilosu 2900du. gelişimi de öndeydi. hiç kuvez durumu falan yaşamadan çıktı şükür. bu eşin yukarı çıkma durumu vs çok olmuyor sanıyorum.