1.5 aylık bebeğim var bu aralar göz altında hafif bir morluk varmış gibi geliyor bide ağzının etrafında Bi bakıyorum yok Bi bakıyorum var doktora sormuştum kontroldeyken kalbini dinledim Bi sorun görmedim ben demişti ama içim rahat etmiyor böyle olunca kalple ilgili sorun oluyormuş acaba uykusuzluktan mi diyorum çünkü sürekli o sekil kalmıyor geçiyor geri bu aralar uyku sorunu da var bebeğiniz de böyle bisey oluyor mu hiç