Yaşayan varsa ne olur bılgılendırsın üç gündür delı olacağım resmen. Detaylıya gırdım olcumlerı yaptı normal dedı tam kalkacakken kötü bir şey yok merak etme ama haftaya tekrar gel kalpte bır seye tekrar bakmam lazım aslında gordum ama emın olmam lazım dedı yaşayan var mı