Arirang Kızlar hepinize merhaba, 17 Temmuz’da yumurtlama görmüştüm. Dün beta hcg baktırdım 320 çıktı. Normal mi kızlar
Esrauysal Arirang benimm 5. Gün gecikti kan verdim 11 Di 🤷♀️senin ki buna bakarak gayet iyi bir değer
Arirang @“mminiginannesi10”# mminiginannesi10 3 gün gecikince dün test yaptım. Pozitif çıkınca kan da verdim