Selam kızlar oksapara başlarkwn doktorum günde 1 doz olarak yazdı daha sonra bir doz yerine iki doz olarak kullanmamı istedi bu durumda ilacın günü gelmediği için sıkıntı yaşamaya başladım eczacım doktorun rapor yazarsa sorun hallolur diyo doktorda benim öyle bir yetkim yok diyo hangisi haklı bilemedim bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?