Eminegs Merhaba kedim var 3 aylık hamileyim ben kucağıma almıyorum 6 kg olduğu için ama yatarken otururken kucağıma geliyor büyük olduğu için karın bolgemede geliyor bunun sakıncası olur mu bebege
No_name Eminegs 2köpeğimiz 1 kedimiz var aşılarını ,iç dış parazitlerini yaptırın.Toksaplazma testinizi de ihmal etmeyin önemli.
Dedimolabilir Eminegs neden olsun hamile oldugunu biliyor annemin kediside benim karnima geliyor 8 haftaligim hissediyor mirliyorsa okadar huzurludur ki yan yatin oda yaniniza yatsin cok agir geliyorsa dikkatli olun yeter.
tazebiranne_hg04 Eminegs hayır olmaz sadece kumunu değiştirirken siz değil eşiniz yaparsa daha iyi olur
Eldgrn Eminegs bende 3 aylık hamileyim 4 kilo kedim kaldırıyorum sarılıyorum yatıyorum bunlar normal şeyler zaten riskli gebeliğin yoksa bişey olabileceğini zannetmiyorum benim kedim özellikle karın bölgemde yatıyor hatta seninkiside hissediyor muhtemelen ne muhteşem hayvanlar
Eminegs Dedimolabilir birşey olmaz diye düşünüyorum ama çevrem sürekli söyleyince aklımda kalsin istemedim birde yıllar sonra olunca insan
Eminegs Eldgrn evet ben hamileligimi öğrenmeden sürekli gelip masaj yapar gibi hareketleri vardı sonra anladım hissetgni😊
hansmom Eminegs bişey olmaz. 11 kg french bulldogum var, o kadar hareketli ki bazen ben işten dönünce kucağıma bile atladığı oldu. tabii ki kendimi koruyorum ama riskli bir hamileliğiniz yoksa sorun olmaz, onların verdiği mutluluğa değer ♥️
Eminegs 4 yılın sonunda oldu hamileliğim çok bekledik çok şükür oldu çevrem sürekli uyarınca ister istemez olur mu diye aklıma geliyor o yüzden sormak istedim teşekkür ederim herkese
Dedimolabilir Eminegs valla kedi olan evde huzur oluyoe annemin kedileri var hep yanimda yatar mis gibi valla hic bisey olmaz onu diyenler kesin kedi sevmiyor.
Flyderndkk Dedimolabilir size katılıyorum gerçekten kedi olan evde huzur oluyor. Bizde 1 buçuk ay önce kedi sahiplendik o kadar şanslı geldi ki aylardır uğraşıp gebe kalamadım kedi geldiği ay gebe kaldım 😊 Eminegs doktor aşıları varsa ve dışarı çıkmıyorsa hiçbir şey olmaz dedi. 6 kiloluk kediden de bir şey olmaz al kucağına sev gitsin 😊