Esradmrrr Yarin son gün kızlar sabah saat 8.30 da ameliyata gircem Allahın izniyle çok heyecanliyim çok değişik duygular icerisindeyim sizde durumlar nasill
Dedimolabilir Esradmrrr kiz bana da sabah 8 dediler aksam 5 de aldilar allah kolaylik versin insallah saglikla dogur.
Esradmrrr benimmdunyamm ben bugün sabah tahlil verdim nstye girdim kendi doktorum muayne etti aneztezi doktoruyla görüştüm sabah inşallah alicaklar
benimmdunyamm Esradmrrr anladım canım bende dün gittim doktor birde cumartesi gel nst gir dedi o zaman hallederiz dedi sanırım benden de o gün alır tahlili pazartesi doğum dedi çünkü