turana777 Hamis anneler , 27 haftalik hamileyim tansiyonum hep 10/6, bugun dahada az ayaga kalkamiyorum bas donmesinden, boyle olan varmi ya? Bana hamilelikten sicak havadandir falan diyorlar ama panik oluyorum
Vera09 turana777 benm de hep 10-6 bazen 9-5 oluyor yüksek olmasndansa düşük olması daha iyi demişti bana hemşire. Ama sıcaklar da çok etkiliyo bence
Vicibici turana777 Evet sıcak etkiliyor tansiyo durumunu. Hergün maden suyu için, zeytin ve tuzlu ayran gbi ürünler tüketin. Panik olmayın hayati bir tansiyon düşüklüğünüz yok ben 10/4 e kadar düşmüş biri olarak söyleyim yüksek tansiyondan daha iyi düşük olması.
Rabiaaaa turana777 benimde hep 10/6 normal olduğunu düşünüyorum çünkü benim hamilelikten önce 9/5 olurdu genelde senin hamilelikten önce nasıldı
turana777 Rabiaaaa Hamilelikten once 12/8 olurdu hep, hergun boyle ama iyiydim bugun sallaniyorum sanki korkuyorum ne bilim, dusuk olunca sizde etkileniyormusunuz?
Vicibici turana777 Yanında tuzlu şeyler olsun. Tuzlu kreker tuzlu ayran vs. Onları tek tük içip ayağa kalkmayı dene, birden ayağa kalkma
Rabiaaaa turana777 benim hep düşük olduğu için beni etkilemiyo sağlıkocağındaki hemşire düşük olduğunda sıvı tüket demişti faydasını görürsün inşallah canım
Kbrakrs Benim 8 e 5 - 7ye4 falan çıkıyor normalim 10-6 . Kayınvalidem turşu yapmıştı anne bu çok yiyemeyiz diyodum gidip gelip bitirdim tansiyondan 😅 30+5 günlüğüm bu arada. Karadenizdeyim aşırı sıcak yok ama nem yüksek, bol su da tüketiyorum.
Babyozi21 turana777 tabi yer ayağımın altından kayıyor sanki aç bırakmamaya çalışıyorum dğşük olduğu için ayran tüketiyorum. Az az sık yıyorum
Semra_gokbudak turana777 kızar bende yüksek cikiyo tansiyon rahatsızlığı var ilk kızımda gebelik zehirlenmesi yaşadım ve kaldı şuan 25+2 günlük tansiyonum 13 /7 yüksek ilk kızım gibi olmasından çok korkuyorum kızımı 32 haftada dogurdum