whitemoon Doğumum egepolde olucak ancak sonrası için iyi bir çocuk doktoru takibinin iyi yapılacağı işte misal bu ay şu aşısı var bu ay kalça ultraaonu çekicel vs bmyle bir doktora gidenler var mı?
gbdl2023 whitemoon konuyla alakalı degil ama egepole hangi doktora gidiyorsunuz bende oraya gidiyorum ama doktor konusunda emin değilim 🤔
Gamzekrem whitemoon bende egepolde yaptım dogumumu cocuk doktorumda neşe hanım ki sehır dısından gelıp gıdıyorum su an dada ona devam edıcem 8nde randevumum var cok memnun kaldım me zaman bısı olsa yazar arsrım hemen cvp verır asla cvpsız bırakmaz tavsıye ededım sızlerede
gbdl2023 whitemoon memnun musunuz adını duymamıştım Ben aksamci bi doktora denk geldim acil olunca yeni gelmiş bayan yeni binada ilk ona görününce devam ettim ama endiseliyimde daha önceki kaybımda Cemil beye gidiyordum ona mi geçiş yapsam tekrar bilmiyorum da
pediatrihemsiresi İnstagramda hekimanne diye bir hesap var dr.görkem astarcıoğlu adı. Ben bilgilendirme anaçlı takip ediyorum bir araştırın isterseniz🌸
whitemoon gbdl2023 ya ben egepolü genel beğeniyorum orda açıkcası her doktor iyidir bence ama siz bilirsiniz niye değiştirmek istiyorsunuz ki enerjiniz mi tutmadı
gbdl2023 whitemoon aslinda çok tatlı anlayışlı biri ama genç olması tereddüte düşürdü çünkü serklaj işlemi olmam gerek daha donanımlı biri yapsın istiyorum o yüzden
Hafsa13 whitemoon egepolde Neşe hanım var neşe yar iyi bı doktor zaten doğum sonrası hastane kendi çocuk doktoruna yönlendiriyo
Hafsa13 whitemoon valla canım 4 sene önce egepolde doğum yaptım kaçıncı gün cagirdiklarini hatırlamıyorum ama daha geçen hafta ikinci doğumumu yaptım farklı özel hastanede 3.gun çağırdılar yanilmiyosam egepolde ilk 3 gün içinde cagiriyo işitme testi felanda yapiliyo geçmiş gün hatırlayamadım