Ikra01ayse Kızlar bugün transfer olacam rabbimin izniyle çok heyecanlıyım 3 gün 3 tane embriyom vardi dondurulmuş çözüldü aradilar çağırdılar ardışık yapabiliriz dedi birini bugün birini 5 güne bekletelim diyor doktorumuz aranizda olan varmi
Ikra01ayse Gamzeucan yok canım malesef hic bir belirtim yok benim 5 incu denemem digerlerindede yoktu bundada yok çok korkuyorum negatif haber almaktan inanki işallah bebeklerimiz bizimlerdir o güzel haberi alırız
Ikra01ayse Gamzeucan pazartesi verecem canım ben senin ki kaçıncı gün embriyosu benimki dondurulmuş 3 gün ve 5 gün embriyosu ardisik oldu 2 gun arayla verildi