Cansugomur ilknremrh ağzı olan konuşuyor işte sıkma canını😀 benim de 2.Hamileliğin ilkinde 7.ayda çıkmaya başladı şimdi de aynı yani fazla bı büyüme yok aslında böylesi daha iyi normal doğum daha kolay geçiyor ☺️
deletedmom6295 ilknremrh 26. haftada göbeğim bana da küçük gibi geliyor. fazla kilo da almadım haftaya çarşamba günü kontrole gideceğim bakalım o zamana kadar karnıma bakıp bakıp kafayı yemezsem 😀
Belissima ilknremrh yok hytm onlara laf anlatamazsın. Boşver sen hamileliğinin tadını çıkar. Her gebelik kendine özgü. Kimseyle kıyaslanamaz 🤙🏻