Kızlar daha önce doktorum 100 mg verdi baya baya azaldı akıntılarım kahverenginden beyazımsıya döndü arada geliyor yani kahverengi oda çok az söyledim doktora ama yine bir üstünü yazmış mg olarak sizler ne zamana kadar kullandınız bir sıkıntı olur mu acaba fitil olarak alıyorum birde hani illa çok akıntısı olan mı kullanmalı bilmiyorum sizde durumlar nasıl