incitanesi_ Kubukargl ben oğlum olsa ayaz ismini çok istemiştim uyar mı bilmem ama ömer ayaz güzel gibi 🙃
Kubukargl 96Hamisanne evet ama artık isim çokluğundan ziyade anlamının güzel olmasına odaklanıcam çünkü yeni isimlerde hep herkes tarafından koyulmaya başlandı :)
Kubukargl pediatrihemsiresi Asaf kesinlikle değil :)) Efe yeğenimin adı başka isim önerin varsa alabilirim 🙃
Kubukargl Minibebe bu gidişle sanırım sadece Ömer koyacam ismini herkes mi böyle yoksa ben mi çok kararsız ve seçiciyim isim konusunda 😂
Minibebe Kubukargl Bizde erkek olursa daha cinsiyetimiz belli Deil kayinbabamin adını koyucaz Mehmet şimdiden yanına isim bakıyorum
Kubukargl Minibebe valla allah yardımcınız olsun isim konusu zor biraz ya başkasına güzel fikirler veriyosun ama konu kendin olunca çok ayrım yapıyosun :)) İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız 🙃