Ya banada 16. Haftamdı geçen çarşamba dr erkek dedi ama direk erkek bebek dedi yüzde kız yüzde erkek olabilir filan demedi emin gibi sanki direk erkek bebiş dedi 20. Haftadan sonra detaylı ultrasona giricem değişrmi acaba rüyamda hep kız bebiş görüyordum😂