Dün post açmıştım karnım ağrıyor vs diye gece 4 den beri ayaktayım çok daha şiddetli nefes bile alamıyorum ağrıdan kasıklarıma bişeyler batıyor ve affedersiniz ama ishalde olmuşum napmam gerekiyor nasıl geçer ağrıdan ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum ağlıyorum deli gibi 😢😢